We missen echter 2 zaken bij taakschema's:
- Als een kalibratie niet lukt (een controle faalt) dan dienen er acties te gebeuren om dit recht te zetten. Taakschema’s leent zich hier niet toe. Er is geen veld voorzien om aan te geven wat er is gebeurd en wat de ondernomen acties zijn om recht te zetten. We kunnen wel verwijzen in het taakschema naar de procedure voor wat te doen bij een probleem, maar dus niet registreren wat er effectief werd gedaan.
- Een tweede is een bijlage toevoegen. Als het onderhoud door de firma gebeurt, krijgen we een service rapport. Voorlopig gebruiken we de taakschema’s niet voor onderhoud door firma omdat dit ook niet mogelijk is.
Eventueel kunnen we de taakschema's blijven gebruiken en enkel bij een probleem een meldformulier invullen, maar dan is het meldformulier niet gekoppeld aan de taak waar zich het probleem heeft gesteld. De enige link is dan eventueel de datum.
Graag hoor ik jullie feedback hierover.
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
Bekijk origineel