Tax Control Framework, horizontaal toezicht
Voor het vastleggen / borgen van horizontaal toezicht door de belastingdienst zijn wij benieuwd of er al instellingen zijn die dit in iProva hebben ondergebracht?
Een van de zaken die we goed moeten gaan regelen is het Tax Control Framework.
We zijn op zoek naar een omgeving waarin procedures rondom fiscaliteiten vastgelegd kunnen worden.
Daarnaast zou het prettig zijn als deze tool ook de processen ondersteund (bijvoorbeeld het doen van steekproeven en het vastleggen van de bevindingen)
Deze vraag kwam van onze financiële afdeling en ik had het idee dat dit in met name iCompliance kan worden vastgelegd, ik kom echter geen resultaten tegen in de community als ik zoek op TCF, horizontaal toezicht of Tax Control Framework.
Heeft iemand zich hier al verder in verdiept?
Met vriendelijke groet,
Ron Hogeland
Een van de zaken die we goed moeten gaan regelen is het Tax Control Framework.
We zijn op zoek naar een omgeving waarin procedures rondom fiscaliteiten vastgelegd kunnen worden.
Daarnaast zou het prettig zijn als deze tool ook de processen ondersteund (bijvoorbeeld het doen van steekproeven en het vastleggen van de bevindingen)
Deze vraag kwam van onze financiële afdeling en ik had het idee dat dit in met name iCompliance kan worden vastgelegd, ik kom echter geen resultaten tegen in de community als ik zoek op TCF, horizontaal toezicht of Tax Control Framework.
Heeft iemand zich hier al verder in verdiept?
Met vriendelijke groet,
Ron Hogeland
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.