Is het mogelijk om aan een vraag ( in vragenlijsten) een waarde toe te kennen?
stel een vraag heeft waarde 5 en deze wordt negatief beantwoord bijvoorbeeld met Nee, dan krijgt die vraag ook een hogere prio in je rapportage om te gaan verbeteren.
Is het mogelijk om aan een vraag ( in vragenlijsten) een waarde toe te kennen?
stel een vraag heeft waarde 5 en deze wordt negatief beantwoord bijvoorbeeld met Nee, dan krijgt die vraag ook een hogere prio in je rapportage om te gaan verbeteren.
Hoi
Komt je vraag overeen met dit idee?
Hoi Inge,
ja volgens mij is dit het zelfde, we zijn nu ook de RI&E (ARBO) in CHECK aan het gebruiken, ook daar kwam die vraag naar boven. Hoe kun je afhankelijk van het antwoord de vraag een hogere waarde of prioriteit toe kennen.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.