Ons vragenlijstontwerp geeft bij een test verkeerde tekst aan de gebruikerskant en alleen bij de interne vragenlijsten. Bijvoorbeeld: "niet van toepassing” wordt “niet van applicatie” en “ingevoerd door” wordt “ingevoerde deur". Waar kan ik deze fouten in de tekst van de gebruiker aanpassen? Vragenlijsten verstuurd buiten de organisatie tonen dit probleem niet.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Dit is een bekende bug. het heeft te maken met de browser (Chrome). Gebruikers kunnen daar instellen dat onbekende talen (Engels) altijd vertaald moeten worden naar Nederlands en dan krijg je soms rare ‘vertalingen’ zoals ‘door’ dat wordt vertaald naar ‘deur’.
Workaround is een andere browser gebruiken (Internet Explorer) of:
- Voeg in de geavanceerde instellingen van de Chrome-browser Engels (en VK / VS-Engels) toe aan de bekende talen.
- Schakel de optie om ‘pagina's te vertalen van een voor u onbekende taal' uit.
Goedemorgen Inge,
Bedankt voor jouw logische verklaring. We weten wat ons te doen staat :).
Hartelijke groet, Sanne
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.