Vraag

Vragenlijst aan meerdere invullers aanbieden via dezelfde iPad

  • 30 March 2022
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Via de module iCheck hebben we een patiënttevedenheidsonderzoek opgesteld. Deze willen we via een iPad aanbieden aan een bepaalde groep patiënten. Echter, wanneer we een snelkoppeling aanmaken, kun je de vragenlijst één keer invullen en daarna komt er een foutmelding in de URL. Ik hoor graag of er andere gebruikers zijn die een vragenlijst via een iPad ontsluiten.

 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Gebruik je de URL uit de vragenlijst zelf of de URL uit de adresbalk als je hem opent?

De url van een vragenlijst wijzigt namelijk zodra hij geopend wordt. Er is eerder een topic geweest waar @Berber Werkman hier een vraag over heeft gesteld maar ik kan het zo snel niet meer vinden.

Je moet de link gebruiken onder eigenschappen in het vragenlijstonderzoek:

 

Helpt dit?

Reputatie 5
Badge +8

Klopt helemaal @Silvia van Gils! En via deze link gaat het onbeperkt invullen heel goed. Via de URL lukt dit inderdaad niet. Succes @Margreet de Pree, dit gaat bij jullie vast ook heel goed lukken.

Reputatie 1
Badge +6

Goedemorgen @Berber Werkman en @Silvia van Gils,

Ik gebruik de link onder het tabblad eigenschappen, echter na één keer invullen wijzigt de URL in “FillOut.aspx#/APiErrorpage “

Zelf heb ik het idee dat het ligt aan de wijze waarop we de URL https://vragenlijsten.iprova.nl/?eid=6debbe8c-a3a5-4ea7-af35-60f4431ca061 hebben geÏnstalleerd op de iPad. 

Willen jullie vertellen hoe jullie dit hebben gedaan?

Hoi @Margreet de Pree,

Het lijkt er op dat het probleem te maken heeft met jullie inrichting/omgeving. Ik ga je vraag daarom doorzetten naar de servicedesk, zij pakken het verder op.

Reputatie 1
Badge +6

Dank je wel @Inge Kuijpers 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring