Wij zouden graag een vragenlijst anoniem willen laten invullen door cliënten. Deze cliënten moeten de vragenlijst meerdere keren kunnen invullen, de vragenlijst moet altijd ‘open’ staan (om nieuwe vragenlijsten in te vullen, dus zonder begin en einddatum) en rapportage moet op elk moment kunnen. De vragenlijst moet toegankelijk zijn via een link in de mail maar ook via bijv. een link in het cliëntenportaal.
Een vragenlijstonderzoek volstaat niet omdat je dan een onderzoek moet aanmaken met begin en einddatum om anonieme rapportages te kunnen maken. Ook kun je bij een vragenlijstonderzoek maar één vragenlijst per cliënt laten invullen. Wat zijn hierin de mogelijkheden? Zou toch heel jammer zijn dat we om deze reden geen gebruik kunnen maken van CHECK.
Ik zie zelf als alternatief om de vragenlijst in FLOW te zetten als mobiel meldformulier. Maar dat is niet wat ik wil, ik zie dit als een vragenlijst en wil dit ook als vragenlijst behandelen en niet als FLOW-formulier.
Zijn hierin andere mogelijkheden? Wie heeft dit wiel al uitgevonden en wil met me meedenken?
Alvast bedankt.
Groeten Berber Werkman