Beantwoord

Vragenlijst anoniem laten invullen door patiënten

  • 2 May 2022
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Badge +4

in de handleiding en dit forum kan ik het niet terugvinden:

Als ik een vragenlijst wil ontwerpen staat er bij pagina 1/Start bij velden ingevuld: 1. Naam client (verplicht). Als ik de vragenlijst voor patienten anoniem wil maken dan zou dit geen verplichte vraag moeten zijn. Het vinkje is grijs als ik het wil bewerken en ik kan en vinkje niet uitzetten of verwijderen. Hoe maak ik dan de vragenlijst anoniem….

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 3 May 2022, 08:27

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Herma,

De mogelijkheid om vragenlijsten anoniem in te laten vullen heb je alleen via een vragenlijstonderzoek. Ook is anoniem invullen alleen mogelijk voor vragenlijsten van het type ‘Klant/Cliënt/Patiënt' en type Medewerker waarbij de vragenlijst door de deelnemer zelf wordt ingevuld.

Verklaart dit waarom het bij jouw vragenlijst niet lukt? Zou je anders schermafdrukken kunnen toevoegen van de eigenschappen van de vragenlijst en de eigenschappen van het onderzoek?

Badge +4

hallo Inge, dank voor je snelle reactie.

in de bijlage de schermafbeeldingen. ben benieuwd waar het misgaat.

 

Hoi Herma,

Zo te zien heb je wel een vragenlijst gemaakt maar nog geen vragenlijstonderzoek. Alleen via een vragenlijstonderzoek kun je een vragenlijst anoniem laten invullen. Zie hiervoor ook deze training. De training gaat over medewerkers maar kun je ook toepassen voor patiënten.

Badge +4

Ha Inge.

dank je wel. dit helpt!!🙂

gr Herma

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring