Vraag

Vragenlijst beschikbaar op portaal maar niet via objecttype OE?

  • 14 November 2023
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Is er een mogelijkheid om een vragenlijst beschikbaar te stellen op de portalen maar niet via objecttype OE? 

Probleem met de OE is dat invullers niet weten wat te kiezen. Onze boom is inmiddels zo ontzettend groot vanwege de grote van de organisatie dat ik deze vraag niet wil stellen omdat het heel verwarrend is. Nu zoek ik een alternatief zodat de invuller terug kan zien wat er ingevuld is en eventueel later verder kan werken aan de vragenlijst. 

 

 


3 reacties

Hoi Sigrid,

Je kunt op het portaal elk type vragenlijst beschikbaar maken behalve het type ‘Medewerker’ waarbij dan elke medewerker een eigen vragenlijst invult.

Ik weet niet wat voor vragenlijst je beschikbaar wilt maken, maar je zou wellicht een ander type dan ‘organisatie-eenheid’ kunnen gebruiken. Zie ook:

 

Reputatie 3
Badge +6

@Inge Kuijpers Als alle medewerkers toegevoegd zijn aan het portaal is de vragenlijst van het type medewerker toch wel te kiezen of begrijp ik het niet goed.

Hoi Anja,

Een vragenlijst van type Medewerker waarbij de optie is gekozen dat elke medewerker een eigen vragenlijst invult, kan alleen ‘op uitnodiging’ worden ingevuld. Je kunt deze laten invullen via een invulverzoek of een vragenlijstonderzoek.

Dit type gebruik je bijvoorbeeld voor een medewerkerstevredenheidsonderzoek. Het is voor zo'n vragenlijst niet de bedoeling dat medewerkers deze op elk moment kunnen invullen.

Zie ook:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring