Als ik een vragenlijst uitzet moet ik verplicht een icoon kiezen, heb dan de keuze uit een scala aan icoontjes die ik ook nog een kleur naar keuze kan geven. Echter dit icoon vind ik nergens meer terug, niet in de vragenlijst niet in de rapportage. Is dit een inrichting die ik zelf aan kan passen? En zo niet wat is de meerwaarde hiervan? Is een extra zinloze klik. Hebben andere gebruikers hier ideeën over?
Hallo,
Als je een vragenlijst beschikbaar maakt op een portaal, wordt achter de knop “Invullen” op de Zenya homepage een link naar de vragenlijst zichtbaar met het desbetreffende icoon.
Voor zover ik weet is dit wel de enige plek waar het icoon voor vragenlijsten gebruikt wordt.
Dank je wel, zie het icoon daar inderdaad terug.
Is het mogelijk om hier een standaard icoon in te stellen, met als mogelijkheid dit als je dat wilt aan te passen? Dus standaard kleur en afbeelding? Scheelt toch weer een klik, en moet ik bekennen ik kies echt random omdat ik het icoon nooit terug zag.
Hoi
Het icoon is juist bedoeld om om de ‘Invullen’ pagina snel de vragenlijst te kunnen herkennen die je wilt gaan invullen. Door verschillende iconen en kleuren te gebruiken, kun je de vragenlijsten makkelijk onderscheiden. Het lijkt ons daarom geen goed idee om een standaard icoon en kleur te gebruiken, daarmee verlies je deze functionaliteit.
Hoi
Het icoon is juist bedoeld om om de ‘Invullen’ pagina snel de vragenlijst te kunnen herkennen die je wilt gaan invullen. Door verschillende iconen en kleuren te gebruiken, kun je de vragenlijsten makkelijk onderscheiden. Het lijkt ons daarom geen goed idee om een standaard icoon en kleur te gebruiken, daarmee verlies je deze functionaliteit.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.