Beantwoord

Vragenlijst in meerdere talen

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Na het aanvinken van de optie “vragenlijst in meerdere talen” krijg ik nog steeds na het aanmaken van de vragenlijst niks in het engels te zien. Ook heb ik de wereldbol icoontjes ingevoerd met daar de vertalingen in het engels zowel voor de vragen als antwoorden. Helaas zie ik dan in de uiteindelijke vragenlijst toch alles in het Nederlands.

~ En is het mogelijk na het aanmaken van een vragenlijst (als dit evt volledig in het Nederlands is ingevoerd) deze alsnog aan te passen naar een andere taal?

 

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 9 January 2024, 08:58

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @s-sarfraz,

Je ziet de vragenlijst altijd in de taal van de gebruiker waarmee je bent aangemeld. Je zou dus bij je persoonlijke instellingen de taal tijdelijk kunnen wijzigen om de anderstalige versie van de vragenlijst te zien.

Wanneer je al een vragenlijst hebt gemaakt, kun je op het tabblad ‘Eigenschappen’ alsnog aangeven dat je de vragenlijst beschikbaar wilt maken in meerdere talen.

Reputatie 1
Badge +3

Hi @Inge Kuijpers Dank voor de uitleg. Dus als ik het goed begrijp als ik bij de aanmaak van mijn vragenlijst ‘meerdere talen’ selecteer en de vragen uitwerk zowel in het Nederlands als in het Engels, krijgt de externe persoon (naar wie ik de vragenlijsten opstuur), de vragen in het Engels te zien of ook in het Nederlands? 

Hoi @s-sarfraz,

Bij een externe persoon (die geen Zenya gebruiker is) weten we niet welke taal er aangeboden dient te worden. Als je de vragenlijst aanbiedt via een vragenlijstlonderzoek voor externen, kun je je in het vragenlijstonderzoek aangeven in welke taal je de vragenlijst wilt aanbieden.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring