Skip to main content
Vraag

Vragenlijst met zelfevaluaties (afdelingsmetingen)

• January 12, 2026
  • 2 reacties
  • 9 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

We hebben een aantal vragenlijsten in gebruik die we nu voor gebruikers altijd open hebben staan om te kunnen invullen en te kunnen lezen. Dit zijn vragenlijsten voor afdelingsmetingen, een soort zelfevaluaties door afdelingen op basis van ziekenhuisbrede vragen. De afdelingen kunnen nu dus altijd zelf deze vragenlijst openen, invullen en terug zien wat eruit is gekomen. 

Met de nieuwe licenties is dit alleen niet meer zo mogelijk, omdat we geen onbeperkt aantal mensen meer kunnen laten invullen/lezen. We moeten dan de vragenlijsten dus altijd uitzetten via een onderzoek. 

Mijn vraag is daarom, hoe doen jullie dit met dit soort vragenlijsten waarbij je dit laagdrempelig open wil laten staan? Wordt dit in een melding gezet? Zijn er andere manieren?

Ik hoor graag tips. 

Met vriendelijke groet, Lisanne 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Hallo Lisanne,

Wij werken nog niet met Flow. Daar kan ik je dus niet mee helpen. 

Via Check kan je werken met “Vragenlijst onderzoeken”. De mensen die je uitnodigt nemen geen licentie in. Je kan eventueel ook werken met via link op de website. Je moet dan wel telkens een vragenlijstonderzoek maken. Afhankelijk van het aantal licenties kan je wel beheerdersrechten geven aan een aantal personen (bv. leidinggevenden). Zij kunnen dan zelf een vragenlijst onderzoek aanmaken. 

Dat werkt dan niet automatisch en is misschien minder laagdrempelig. 

Vriendelijke groet,

Peter

Diana
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • January 12, 2026

@Lisanne 

Wij kiezen dan voor de vragenlijst type Klant. Het invullen van dit type gaat niet van je licentie af. Via een link op onze intranet site kunnen afdelingen de vragenlijst invullen. 

Groet Diana