Vraag

Vragenlijst versturen naar 'Alle aangemelde gebruikers' - dubbele e-mails voorkomen

  • 19 October 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Hallo allemaal,

Wij gebruiken de vragenlijst module vooral voor het versturen van vragenlijsten in de organisatie voor het ophalen van feedback. Daarom sturen wij de vragenlijst meestal naar ‘Alle aangemelde gebruikers'. Het valt daarbij op dat enkele medewerkers de vragenlijst meer dan 1 keer in hun mailbox krijgen. Heeft dit te maken met toewijzing in groepen? Ik kreeg zelf de laatste uitnodiging 5 keer.

Hoe kunnen wij alle medewerkers bereiken met de vragenlijsten, maar voorkomen dat er collega's zijn die dezelfde uitnodiging meer dan eens krijgen?

Groet,

Rinske


2 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Beste @RinskeS,

 

Ik heb je vraag doorgezet naar de Servicedesk, zij zullen dit verder oppakken!

Reputatie 3
Badge +4

@RinskeS 

 

Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken dat er meerdere (test) accounts voorzien zijn van hetzelfde e-mailadres.
Er is echter geen rapport beschikbaar waar gecontroleerd kan worden welke accounts hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring