Vraag

Vragenlijst versturen naar gedeelde mailbox

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Badge

Beste, 

Ik ben bezig met een vragenlijst in Zenya m.b.t. een meldformulier voor misstanden in de organisatie. De link van deze vragenlijst komt op intranet te staan, zodat iedereen de vragenlijst kan vinden en invullen.

Mijn vraag aan jullie is of het mogelijk is dat er een melding/ mail verstuurd wordt naar de bijbehorende mailbox van de afdeling die de misstanden op moet pakken, of is het alleen mogelijk om diegene in Zenya de rechten te geven zodat ze daar de antwoorden kunnen zien. 

ik zoek naar de mogelijkheid om een melding te ontvangen zodat mijn collega's weten dat het formulier door iemand is ingevuld.

 

Met vriendelijke groet,

David Knoop


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@DavidPaulKnoop 

Beste David, zelf heb ik ook meldformulieren waarbij ik mail laat versturen naar een gedeelde mailbox.

Deze mailbox moet gekoppeld zijn aan een login die minstens leesrechten dient te hebben ibij het meldformulier onder tabblad rechten wanneer ze ook het meldformulier moeten kunnen raadplegen. Daarna kan je instellen dat er een mail dient verzonden aan deze gebruiker van zodra er een melding wordt verzonden, eventueel op basis van voorwaarden.

Hoeft de gebruiker van de gedeelde mailbox naar wie je de mails wenst te versturen enkel een bevestingsmail te ontvangen zonder leesrechten op het meldformulier, dan kan je dit instellen bij mail versturen naar specifiek mailadres.  Dit kan ook voor externe personen.  Zelf gebruik ik dit ook en dan maak ik een emailsjabloon aan waarin ik de velden zet vanuit het meldformulier die nuttig zijn voor deze e-mail ontvanger.  Zo heeft deze alle info die hij/zij nodig heeft zonder dat er rechten in Zenya Flow dienen ingesteld te worden.

Mogelijks zijn er nog andere werkwijzen….

Badge

Beste Els, 

Dank voor uw reactie.

Echter, uw oplossing is gericht op Zenya Flow. Ik stuit op een probleem in Zenya Check. Hierin heb je niet de mogelijkheid sjablonen te kiezen/ te maken. 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @DavidPaulKnoop,

In de check-module is dit niet mogelijk. De Flow module is hier wel voor geschikt, is er een reden waarom je hierin de voorkeur hebt om Check te gebruiken ten opzichte van Flow?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring