Beantwoord

Vragenlijst volwassenheidsniveaus: hoe kan ik deze opvolgen?

  • 3 November 2022
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Badge +1

Ik wil een vragenlijst maken met gebruikmaking van het NBA/LIO-Norea volwassenheidsmodel. Daarvoor kies ik een vragenlijst met schaalverdeling.

Iedere afdeling moet hem afzonderlijk invullen. Na het invullen wil ik eenvoudig kunnen zien wat de aangeklikte waarden zijn, maar er ook opvolging aan hangen. Kan dat, of zit ik dan in vragenlijsten helemaal verkeerd en moet ik dat in de compliancy module inrichten?

Gekoppeld aan bovenstaande: als ik een formulier maak en ik vul in twee velden wat korte willekeurige toetsaanslagen om iets in het veld te hebben staan, gaat het goed. Als ik 5 velden aanmaak met de teksten uit het Norea model, dan wordt het niet opgeslagen met een foutcode is 26857.  Zou dat kunnen komen door een teveel aan tekst?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 3 November 2022, 13:42

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @hansbaars,

Voor je eerste vraag zou je eens kunnen kijken of je wellicht correctieve acties kunt gebruiken, zie hiervoor deze training.

Is dat wat je zoekt?

 

Voor het probleem met de teksten zou ik je willen vragen om contact op te nemen met onze servicedesk.Je kunt dat via de servicedesk contactpersoon bij jullie organisatie doen.

Badge +1

Dank je voor de reactie!

ik ga die training bekijken. Voor het tweede deel heeft ons “officiële” contact als het goed is inmiddels een ticket ingeschoten. We hebben de feit kunnen reproduceren dus weten precies op welk moment het mis gaat ;-)

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring