Beantwoord

Vragenlijsten - Audits

  • 24 June 2020
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Hallo, ik heb een paar vragen over audits in relatie tot vragenlijsten ( of andersom)

  1. Is het mogelijk om bij vragenlijsten de e-mail functionaliteit bij start van de vragenlijst uit te zetten of optioneel te maken?  Omdat we nu gebruik maken van de audit module versturen we van daaruit een mail naar de auditoren met een link naar de audit 'én een link naar de vragenlijst. Als daarna automatisch vanuit de vragenlijst nog een e-mail verstuurd wordt is dat dubbelop. 
  2. Is het mogelijk om bij de e-mail vanuit de vragenlijsten ook een link toe te voegen, bv naar de audit? Omdat we daar achtergrond informatie plaatsen voor auditoren
  3. Is het mogelijk om de rechten gelijk te trekken tussen audit en vragenlijsten. De auditoren hebben inzage in de audit en ook in de vragenlijsten, lezers zijn vaak ook het zelfde. Ik heb nu het idee dat we die rechten twee keer moeten instellen? 

Groetjes,

Inge

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 25 June 2020, 10:54

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi @Inge Herfs,

  1. Is het mogelijk om bij vragenlijsten de e-mail functionaliteit bij start van de vragenlijst uit te zetten of optioneel te maken?  Omdat we nu gebruik maken van de audit module versturen we van daaruit een mail naar de auditoren met een link naar de audit 'én een link naar de vragenlijst. Als daarna automatisch vanuit de vragenlijst nog een e-mail verstuurd wordt is dat dubbelop. 

    Antwoord: Je kunt wel als gebruiker een abonnement uitzetten en in plaats van e-mail alleen de taak in iProva (bij Mijn taken) ontvangen, maar dat geldt dan wel voor alle vragenlijsten en dus ook voor vragenlijsten die niet voor een audit zijn.
     
  2. Is het mogelijk om bij de e-mail vanuit de vragenlijsten ook een link toe te voegen, bv naar de audit? Omdat we daar achtergrond informatie plaatsen voor auditoren

    Antwoord: In het e-mailbericht kun je helaas geen hyperlinks toevoegen.
     
  3. Is het mogelijk om de rechten gelijk te trekken tussen audit en vragenlijsten. De auditoren hebben inzage in de audit en ook in de vragenlijsten, lezers zijn vaak ook het zelfde. Ik heb nu het idee dat we die rechten twee keer moeten instellen? 

    Antwoord: Dat is niet mogelijk. de rechten moeten inderdaad zowel bij de audit als bij de vragenlijst worden ingesteld.
Reputatie 2
Badge +6

Dag Inge,

 

Dank voor je reactie, is helemaal helder, maar ook jammer.

 

Groetjes

Inge

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring