Skip to main content

Hallo allemaal,

Als redelijke nieuwe gebruiker heb ik een vraag over de mogelijkheid tot het gebruiken van vragenlijsten.

Ik heb een vragenlijst gemaakt waarmee de collega's storingen of een probleem kunnen melden en daarbij ook eventueel de oplossing waarmee ze de storing of probleem hebben opgelost.

Dit dmv van open vragen.

Nu is de enige manier om de eerder door de collega's ingevulde storingen of problemen op te roepen door een rapport te draaien of de ingevulde lijsten te exporteren naar Excel. Er kan niet in 1 (of 2 oogopslagen) gezien worden hoe de vorige collega het probleem heeft opgelost.

Hebben jullie hiervoor een idee?

Met vriendelijke groet,

Willem Jan Agterbos

Kwaliteitsfunctionaris Diagnost-IQ

Melden en analyseren / meldingen is eerder een plek voor storingen en problemen. De vragenlijsten moet je zien als een plek waar je bijvoorbeeld enquetes of checklists kan regelen. Je kunt data vergaren maar vervolgens maar minimaal opvolgen, terwijl je storingen of problemen altijd wilt opvolgen.

Binnen de meldingenmodule heb je namelijk ook een goede afhandelingsflow voor die zaken. Ook zijn er daar meer mogelijkheden met betrekking tot rapportage voor deze doelen.


Reageer