Vraag

Vragenlijstonderzoek met wisselende informatie

  • 1 May 2023
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Badge +5

Ik heb voor een kwaliteitscontrole (rondzending) een (korte) vragenlijst gemaakt. Per rondzending wisselt de basisinformatie. Kan ik bij 1 vragenlijst verschillende vragenlijstonderzoeken maken waarbij ik de basisinformatie ergens in het vragenlijstonderzoek (in de in te vullen vragenlijst) kwijt kan of moet ik elke keer een nieuwe vragenlijst maken?

Per rondzending gaat het om bijvoorbeeld 6 casus, dus 6 vragenlijstonderzoeken waarbij de vragenlijst door meerdere mensen ingevuld moeten worden (resulterend in meerdere ingevulde vragenlijsten). Per casus hoort 'basisinformatie’ om de beoordeling te kunnen doen aan de hand waarvan de vragenlijst wordt ingevuld.

Is dit mogelijk? 


5 reacties

Hoi @ohampsi,

Misschien kun je hiervoor labels gebruiken? Je kunt dan alle vragen toevoegen aan het vragenlijstontwerp en bij het starten van een vragenlijstonderzoek op basis van een labelwaarde filteren welke vragen je in dat onderzoek wilt stellen.

Kun je daar iets mee?

Badge +5

Hoi Inge,

De vragen wijzigen niet. Wel de basisinformatie. Deze heb ik nu op de pagina ingesteld. Ik heb 6 pagina’s aangemaakt met 6x verschillende info. Bij een volgende rondzending is deze info weer anders, de vragen blijven hetzelfde. 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @ohampsi , 

Als ik het goed begrijp gaat het hier om de achtergrond of de context waarin de vragen gesteld worden, klopt dat?

Badge +5

Hoi Chaim,

Dat klopt. Het is informatie die de gebruiker nodig heeft om de vragenlijst in te kunnen vullen. De vragenlijst zelf wijzigt niet.

Hoi @ohampsi,

Ik kan hier niet direct een oplossing voor bedenken. Labels werken alleen voor vragen, niet voor toelichtingen.

Je kunt wel een toelichting tonen op basis van een antwoord op een eerdere vraag, maar dat lijkt hier ook geen oplossing.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring