Skip to main content

Als een vragenlijst ontwerp gewijzigd wordt, heeft dat dan invloed op reeds ingevulde vragenlijsten? Ik heb het ondertussen wel getest in de testomgeving en lijkt niet van invloed te zijn, maar vraag het toch maar even voor de zekerheid mocht iemand hier ervaring mee hebben. Eigenlijk hebben vragenlijsten ook geen versiebeheer zoals ik het nu begrijp en kan men alles verwijderen en toevoegen in de bestaande vragenlijst, dus ik zit me afvragen of het dan niet beter is om een nieuwe vragenlijst aan te maken met de wijzigingen erin.

Hoi @Selma,

Het wijzigen van het ontwerp van de vragenlijst heeft geen gevolgen voor vragenlijsten die al waren ingevuld. Deze kun je nog steeds bekijken en je kunt dat zien wat er was ingevuld.

Het heeft echter wel gevolgen voor je rapportages. Hierin worden namelijk alleen de vragen en antwoordmogelijkheden gebruikt van het huidige ontwerp. Als er bijvoorbeeld een vraag is verwijderd of een antwoordoptie is verwijderd, zie je die dus niet meer terug in de rapportages en export van de vragenlijsten.


Reageer