Beantwoord

Zenya Check - automatisch mail versturen met in bijlage vragenlijst na afronden taak

  • 29 November 2022
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Wanneer een medewerker een vragenlijst heeft ingevuld, kan je dan automatisch een mail versturen met in bijlage de ingevulde vragenlijst aan de invuller en lezers van de vragenlijst?

 

icon

Antwoord op het topic Emile Korver 29 November 2022, 10:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij kan dat niet, je kunt alleen een link inbouwen naar de totaalvragenlijst, echter niet gespecificeerd naar bv de invuller van betreffende lijst.

Wellicht is er nog een andere workaround welke ik verzie,….. :-)

Reputatie 5
Badge +6

@Emile Korver 

Dank voor je snelle reactie, kon het inderdaad ook niet dadelijk vinden.

We zijn Zenya Check aan het verkennen en willen ermee van start gaan om veiligheidsronden te lopen.  Op dit ogenblik krijgen ze vanuit een andere toepassing wel via mail de ingevulde vragenlijst doorgestuurd van zodra deze ingevuld en verzonden is.

Lijkt jou dit een toegevoegde waarde om het als een idee voor te leggen?  

Ervaren jullie medewerkers het als een extra belasting dat ze zelf via het hamburgermenu via vragenlijsten hun ingevulde vragenlijst dienen te downloaden?  

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Els,

Ik ervaar nauwelijks/niet dat medewerkers de zelf ingevulde vragenlijst willen downloaden of een mail willen ontvangen hierover. ook niet bij de flow module. Er worden al zoveel mails ontvangen, men klaagt eerder dat men teveel mails ontvangt 😉

Als een enkeling deze achteraf wilt lezen gaan ze via het hamburgermenu, ook dat lijkt geen probleem. Ik stuur bij vragen dan meestal een kort handleidinkje (bijlage) mee naar de mensen die recht op lezen hebben ! 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

@Emile Korver 

Dank je wel voor je toelichting en tip & voorbeeld handleidinkje.

Zal dan eerder afstappen zijn van een gewoonte van een oude toepassing bij gebruik van Zenya Check… 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring