Met gepaste trots heet ik je van harte welkom op ons nieuwe online community platform; dé plek voor alle Zenya gebruikers om van én met elkaar te leren. Begin 2018 zijn we gestart met de realisatie van dit platform. Een traject waarbij we samen met onze gebruikersvereniging (iCumulus), een groep (eind)gebruikers en verschillende Infolanders vol enthousiasme hebben gewerkt aan deze eerste versie. De komende maanden gaat het platform - met jouw hulp - nog flink groeien; dat is althans onze missie. Want mensen helpen om slimmer, efficiënter en veiliger te kunnen werken; dat is waar we bij Infoland iedere dag mee bezig zijn. Dit platform gaat daar volop aan bijdragen.
Hoe het idee van een community platform is ontstaan
De aanleiding van dit platform ontstond halverwege 2017. We krijgen namelijk regelmatig positieve feedback over de wijze waarop wij onze gebruikers helpen om optimaal gebruik te kunnen maken van Zenya. Tijdens onze strategiesessies van begin 2017 moesten we echter bekennen dat er ook nog ruimte voor verbetering is. Want hoe zetten we onze gebruikers écht in hun kracht en hoe verkleinen we de afstand tussen Infoland en de (eind)gebruikers? We zien dat nog te veel gebruikers niet het maximale uit Zenya halen en dat veel kennis over onze software verborgen zit in veel knappe koppen. Dat is natuurlijk jammer! Dit waren dan ook belangrijke uitgangspunten binnen onze ambitie om jou als gebruiker nog beter te ondersteunen in het gebruik van Zenya. Serieus investeren in een online community bleek al snel een van de eerste acties om deze uitgangspunten te kunnen realiseren.
De doelen die we willen bereiken
In de afgelopen 20 jaar is ontzettend veel kennis opgebouwd. Hoe mooi zou het zijn als al die kennis voor iedereen beschikbaar komt? Met dat uitgangspunt zijn we gaan nadenken over het community platform waarop je nu bent beland. Het enthousiasme waarmee een aantal (eind)gebruikers ons belangeloos hebben geholpen in dit traject, sterkt het vertrouwen in de toekomst van het platform.
Wat ons betreft heeft het community drie belangrijke doelen;
1. User empowerment creëren: het is onze ambitie om jou als gebruiker in je kracht te zetten zodat je optimaal gebruik kunt maken van Zenya;
2. Self service verhogen: jij moet in staat zijn om eenvoudig vragen te kunnen stellen, kennis te kunnen delen en antwoord te vinden op je vragen;
3. De afstand tussen Infoland en jou als gebruiker verkleinen: om onze software continu te verbeteren, is het essentieel om jouw wensen en behoeftes inzichtelijk te hebben. Daarom gaan we co-creatie stimuleren en jou verder betrekken bij nieuwe ontwikkelingen.
Het is prachtig om te zien hoe een groot deel van onze gebruikers intensief kennis met elkaar deelt. Het is niet voor niets dat tijdens de jaarlijkse gebruikersdagen bijna al onze klanten samenkomen om van en met elkaar te leren. We wensen je dan ook heel veel plezier op ons community platform en hopen op jouw bijdrage. Want samen zijn we in staat om nog meer mensen optimaal te laten presteren; en dat is toch een mooie gedachte!
Namens de volledige Infoland directie,
René de Jong
Directeur Marketing & Intelligence
Bladzijde 1 / 1
Ik ben nu al fan! Ik ken het principe van andere applicaties die wij gebruiken en hun leveranciers en wij hebben altijd goede ervaringen als klant binnen zulke community's. Ongetwijfeld hier ook.
Een goede zet!
Meer self-service door gebruikerservaringen en oplossingen te plaatsen hoort echt bij het moderne "volwassen worden" van grote applicaties.
Hoop echt dat het goed van de grond komt, ik kijk al uit naar de eerste inhoudelijke onderwerpen.
Komen er ook blog artikelen over nieuwe functionaliteit en praktijkvoorbeelden? (misschien ook van ontwikkelingspartners?)
Meer self-service door gebruikerservaringen en oplossingen te plaatsen hoort echt bij het moderne "volwassen worden" van grote applicaties.
Hoop echt dat het goed van de grond komt, ik kijk al uit naar de eerste inhoudelijke onderwerpen.
Komen er ook blog artikelen over nieuwe functionaliteit en praktijkvoorbeelden? (misschien ook van ontwikkelingspartners?)
...
Komen er ook blog artikelen over nieuwe functionaliteit en praktijkvoorbeelden? (misschien ook van ontwikkelingspartners?)
Als product owners gaan we sowieso zorgen voor een goede informatievoorziening als het gaat om nieuwe functionaliteiten. Voor een deel hebben we dat al geregeld via update.infoland.nl. Voor praktijkvoorbeelden is het ook wel leuk om eens een kijkje te nemen op onze pagina met referentiecases.
Bedankt voor het compliment! We gaan er samen een succes van maken!
Blog artikelen en praktijkvoorbeelden komen er zeker. Heb je een bepaald onderwerp in gedachten waar je graag meer over wilt weten? Daarnaast ben ik benieuwd; waarover zou je zelf een stuk kunnen/ willen schrijven om met ons te delen? Zou gaaf zijn als je een ervaring kunt delen die ook andere helpt!
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.