Vraag

Convenant medische technologie, kader inclusief iCheck vragen?

  • 23 October 2019
  • 9 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7

Hoi Allemaal,

ik ben op zoek naar een export van het kader “Convenant medische technologie inclusief vragen voor iCheck".  Het convenant heb ik wel al als kader in iProva staan, echter is nu de vraag ontstaan om dit ook via de tracers uit te gaan vragen.

Heeft hier iemand al vragen voor gedefinieerd en deze aan het kader gekoppeld? Zo ja, zou ik hier een export van mogen ontvangen? 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Andre, 

Als je nog niet bent voorzien, dan heb ik een kader met vragen voor je beschikbaar. Het is wel wat ouder, in 2015 bij ons voor de nulmeting gebruikt. Zover ik weet is het daarna niet geactualiseerd. Laat het maar weten, als je het wilt gebruiken.

 

Reputatie 4
Badge +7

Hallo @Arjo Kuiper,

 

graag zou ik dit ontvangen. Kan dan in iedergeval de check uitvoeren of dit hetgeen is ze zoeken.

je mag het mailen naar asmeets@viecuri.nl

Alvast bedankt,

 

groet André

Reputatie 2
Badge +6

Beste @Arjo Kuiper en @Andre ,

 

ik ben ook op zoek naar het convenant medisch technologie om als kader in te voegen inclusief vragen voor iCheck. Kan een van jullie mij helpen?

 

Alvast dank,

Met vriendelijke groet, 

Inge

Reputatie 4
Badge +7

Beste @IngeHerfs,

 

helaas kan ik je daar niet helemaal mee helpen. Het kader zou kunnen maar de icheck vragen heb ik ook nog niet.

gr Andre

Reputatie 2
Badge +6

Beste @Andre,

 

Met het kader zou ik al heel erg geholpen zijn. Je mag het mailen naar [emailadres verwijderd]

Met veel dank!

groet,

Inge

 

 

Reputatie 4
Badge +7

ik heb het net gemaild.

 

Reputatie 5
Badge +6

ik heb het net gemaild.

 

Snelle actie André, je bent mij een uur voor :wink:

Ik vind net ook een iCheck vragenlijst die bij ons is gebruikt voor een nul-meting (in 2015). @IngeHerfs als je hier intresse voor hebt, dan kan ik je deze mailen.

 

groeten,

Arjo

Reputatie 2
Badge +6

Beste @Arjo Kuiper,

 

Dat zou mooi zijn, Het e-mailadres is [emailadres verwijderd]

Veel dank alvast.

Groet,

Inge

Reputatie 6

Hoi allemaal, super dat jullie elkaar via de community kunnen vinden en helpen!

Wel een tipje om op te letten: de community is openbaar. Wanneer je je e-mailadres plaatst is deze zichtbaar voor de hele wereld. Ik zou het emailadres altijd via een privébericht uitwisselen, want deze zijn niet openbaar. Je kunt een privébericht naar een gebruiker sturen door op zijn/haar naam te kliken, en dan op de knop ‘Stuur bericht’ te klikken.

Ik weet niet hoe lang je reacties nog kunt aanpassen, maar mocht je het willen kan ik je reactie in dit topic nog wel kuisen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring