Vraag

Afbeelding toevoegen aan een proces document

  • 15 December 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Badge

Goedemorgen collega’s, 

 

Met een stroomschema probeer ik de richtlijn perioperatief traject (van de NVVH en NVA) in iProva inzichtelijk te maken en daar wil ik bij alle stopmomenten een printscreen van HiX toevoegen. Maar via de Verwijzing kan ik geen bestand of verwijzing naar Mediabeheer toevoegen. 

Als alternatief wil ik nu een interactief document toevoegen en dan steeds verwijzen naar een specifieke locatie in dat document. Heeft iemand een betere suggestie?

Bedankt!

Groetjes, Floortje


1 reactie

Hallo @Floortje ,

Een verwijzing in een proces wordt gebruikt om te linken naar een ander document, proces of andere plek die gerelateerd is aan je proces.

Wanneer je een ander symbool wenst te gebruiken dan de set die nu wordt aangeboden om een proces te tekenen, is deze te creëren door Infoland zodat iedere beheerder deze zelfde optie elke keer heeft. Of je maakt deze voor jezelf aan zodat jij deze kunt gebruiken (echter zitten hier niet de voordelen van iProva achter; diverse eigenschappen achter de shape kunnen plaatsen om de gebruiker alle info ineens te kunnen bieden als hij met de cursor op de shape blijft ‘hangen’).

Voor de eerste optie kun je contact opnemen met je accountmanager om deze uitbreiding en je wens te bespreken.
Voor de laatste optie maak je gebruik van de mogelijkheden van Visio en je kunt eens googlen op ‘zelf shape maken’ (https://support.microsoft.com/nl-nl/office/een-shape-maken-9acfe781-ae7e-43e5-ad69-9f3f89d0cf7c) .

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring