Wij gebruiken iDocument voor ons DMS. Het komt voor dat medewerkers uit dienst treden waarbij de gebruikersgegevens in iDocument bewaard blijven omdat deze aan documenten zijn gekoppeld als beoordelaar of autorisator. Nu heeft iDocument de mogelijkheid om de verantwoordelijkheden met een handmatige actie over te dragen naar een andere gebruiker. Mijn vraag is of er organisaties zijn waarbij dit na de registratie van uitdiensttreding geautomatiseerd verloopt. Zo ja, welke koppelingen zijn hierbij gemaakt en hoe is dat proces ingericht?
Hallo,
Een geautomatiseerd proces ken ik helaas niet (wel erg nieuwsgierig naar andere reacties!). Een mogelijkheid is om eigenaarschap middels een functie vast te leggen; dan weet je in ieder geval waar het thuis hoort ongeacht de persoon.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.