Hi Sylvie,
Ik verwacht dat je organisatie gebruik maakt van een beoordelingsjabloon met een autorisatie ronden die verplicht is.
Hierdoor wordt het veld 'Autorisator' automatisch gevuld zodra het document door de beoordelingsronden is gegaan.
Wat er dient te gebeuren is het volgende:
- Selecteer de documenten
- Kies voor 'eigenschappen wijzigen'
- Selecteer het veld 'Beoordelaars'
- Selecteer bij stap 2, bij 'Beoordelingsronde:' voor de 'autorisatieronde'
- Kies voor de optie 'Instellen van geselecteerde 'Beoordelaars' bij de documenten indien de huidige waarde leeg is' en kies een gebruiker.
Zodra de documenten in beoordeling worden gezet en afgerond zijn zal het veld autorisator automatisch worden gevuld door de gebruiker die is ingesteld voor de autorisatie ronde.
Ik ga ervan uit je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, de melding zal nu gesloten worden.
Beste,
Is het mogelijk om hiervan een wens te maken? Via multiselect ook het veld autorisator in 1 keer wijzigen.
Mvg,
Sylvie
@Kwaliteit AZ Delta
Kunt u aangeven wat de aanleiding is van deze vraag? Voorbeelden die ik wel eens hoor zijn:
- Men neemt in bulk een groot aantal documenten over in uw bestaande Zenya, bijvoorbeeld als gevolg van een fusie met een andere organisatie
- Autorisator van gepubliceerde documenten is niet langer in die rol beschikbaar en men wil daar een andere naam invullen