Beste,
Binnen onze organisatie zijn we een nieuwe categorisatie-structuur aan het uitrollen omtrent de documenten. Dit opdat de ‘voorkant’ van opdelingen van de bibliotheek inhoudelijk relevanter wordt. Er is een nieuw beschermd veld toegevoegd. Dit veld dient nu voor ieder bestaand document ingevuld te worden. Echter merk ik op dat men soms botst tegen onderstaande pop-up, waarbij gevraagd wordt om een reden voor een wijziging op te geven. Echter gaat het steeds om een eerste invulling van dit veld (dat anders gewoon leeg blijft). Wat is de logica achter wanneer deze pop-up al dan niet tevoorschijn komt? Het blijkt soms wel en soms niet door te komen bij documenten, ookal gaat het om dezelfde documentbeheerder, en lijken de benodigde rechten voor ieder document van eenzelfde documentbeheerder dezelfde te zijn…
Bijkomend zou ik graag meer zicht krijgen op het precieze voordeel (en eventueel nadeel) omtrent dergelijke beschermde velden. Waarvoor is dit precies nodig? En wie krijgt er een melding wanneer dit veld gewijzigd werd met opgave van reden?
Alvast bedankt!