Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vraag omtrent de DOC-module en meer specifiek de tabellen.

Wanneer ik een cel splits, kan ik de breedte van die specifieke cel niet veranderen. De splitsing is altijd precies op de helft van de rij, terwijl dit soms onhandig is vanwege de leesbaarheid.

Ik hoor graag of hier oplossing voor is

Alvast bedankt!

Groet Levi

  

 

Hi Levi,

Er zijn twee methodes om dit te doen:

Methode 1:
Ga met de muis op de scheidingslijn staan van de twee kolommen en versleep deze naar wens:

Methode 2:
Klik met de rechtermuisknop op de cel waar je de breedte van wilt wijzigen en kies voor Celeigenschappen.

Geef bij de celbreedte de gewenste pixels op:
 

 


Hallo,

Dank voor de reactie.

Ik heb ontdekt waar het probleem zit. Ik kan beide methoden alleen gebruiken wanneer ik cellen in rij 1 gesplitst heb. Wanneer ik een tabel maak en ik splits cellen niet in rij 1, maar in rij 2 en verder, dan is de celbreedte niet meer aanpasbaar middels beide methoden.

Is dit een bug of hoort dat zo? 

Nogmaals dank!

Groet Levi


Hallo @LeviSevagram 

Ik heb een ticket aangemaakt op naam van een van jullie servicedesk contactpersonen en jou opgenomen in de CC van deze melding.

De bevindingen uit de ticket zullen we terugplaatsen bij dit community item. 


Dit betreft een bug in de software die wij hebben geregistreerd in het bugregistratiesysteem van onze ontwikkelafdeling onder bugnummer 68106. Je kunt de actuele status van deze bug volgen via deze link: 68106. Via de Infoland support website - https://mijn.infoland.nl - vind je meer informatie over het releasebeleid van Infoland.


Reageer