Wij hebben de controledatum van onze documenten op 3 jaar. Zijn er ziekenhuizen die bij bepaalde documenten de controledatum hebben verlengd naar 5 of 6 jaar zodat het minder bewerkelijk is?
Groet,
Rosa
Wij hebben de controledatum van onze documenten op 3 jaar. Zijn er ziekenhuizen die bij bepaalde documenten de controledatum hebben verlengd naar 5 of 6 jaar zodat het minder bewerkelijk is?
Groet,
Rosa
Dag Rosa,
Bij ons in AZ Maria Middelares Gent en AZ Sint-Vincentius Deinze hebben we ook een standaard controledatum van 3 jaar van alle procedures. Voor policies hebben we een controledatum van 5 jaar.
Groetjes,
Jules
Bij ons worden momenteel de documenten omgezet naar 5 jaar op een aantal uitzonderingen na. Mocht je hier meer over willen weten dan kan ik je in contact brengen met mijn collega Charissa die deze omzetbelasting aan het uitvoeren is.
Groetjes Diana
Bij ons worden momenteel de documenten omgezet naar 5 jaar op een aantal uitzonderingen na. Mocht je hier meer over willen weten dan kan ik je in contact brengen met mijn collega Charissa die deze omzetbelasting aan het uitvoeren is.
Groetjes Diana
Graag, ik ben erg benieuwd welke documenten wel en welke niet. Ik stuur een pb.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.