Beantwoord

Controledatum op mapniveau: hoe doorvoeren op bestaande documenten?

  • 2 May 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

Hi Infoland community,

Binnen Zenya DOC zou ik graag voor een specifieke map een controledatum instellen zodat alle documenten binnen die map jaarlijks gecontroleerd moeten worden.

Onderstaande instelling heb ik doorgevoerd op mapniveau.

 

Daarnaast heb ik onder het tabblad ‘Review’ in de foldereigenschappen een review-template toegevoegd, die volgens mij ook goed staat ingesteld. Als ik nu op een document binnen de map klik, krijg ik onderstaande te zien:

 

Zou hier nu geen ‘check before’ ingesteld moeten zijn voor 26-03-2025? Ik wil geen ‘publication end date’ instellen, omdat documenten gepubliceerd moeten blijven, ook als deze niet voor de controledatum zijn aangepast.

Heeft iemand hier een idee bij / oplossing voor?

Alvast bedankt!

Milan

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 2 May 2024, 13:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@M.Renne 
Heb je de aanpassingen achteraf gedaan (nadat het document al gepubliceerd was)? Je kan niet met terugwerkende kracht dit realiseren omdat de meta-gegevens van het document al vast staan na publicatie. 


Zijn het veel documenten?  En hebben ze allemaal dezelfde publicatie datum? → Indien ja, dan kan je die documenten selecteren → eigenschappen wijzigen → veld: te controleren voor (check before) → datum invullen (replace of  setup) →  controleren

Bij het zoeken r zou je extra kolommen kunnen toevoegen (publication date en check before). Je hebt dan in 1 oog opslag of ze zijn gevuld. 

 

Badge

Hoi @Khar-Cheong , dank voor je reactie. De aanpassingen waren inderdaad achteraf gedaan. Veel van de documenten hadden nog geen controledatum. Deze heb ik nu gesegmenteerd toegevoegd via documenteigenschappen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring