Beantwoord

Datum laatste goedkeuring niet gevuld bij gepubliceerde documenten

  • 11 October 2021
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

Wij hebben verschillende documenten (>2000 van de >8000) waarbij onder eigenschappen de datum “Laatste goedkeuring” niet gevuld is, maar het document is wel gepubliceerd. 

 

We zien dit bij verschillende versies (zowel documenten met versie 1, 2,3,4, etc.), verschillende document typen en ook of het document al dan niet gecontroleerd is schijnt geen verschil te maken.

 

Kan iemand mij uitleggen wanneer dit veld wel gevuld wordt, en wanneer niet? Want voor nu kan ik er geen logica in ontdekken. Of heb ik een bugje?

 

Alvast bedankt,

Annette

icon

Antwoord op het topic Marcel Maertens 15 October 2021, 07:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Antwoord Servicedesk :

 

Wanneer je een nieuwe Beoordelingsworkflow-sjabloon gaat samenstellen of een huidige beoordelingsworkflow-sjabloon gaat gebruiken, dan kun je aangeven uit hoeveel beoordelingsronden de Beoordelingsworkflow zou moeten bestaan.
Bij het bepalen van het aantal beoordelingsronden, kun je aangeven welke van deze beoordelingsronden wordt gezien als een "Autorisatieronde". Pas wanneer er voor een Beoordelingsronde is aangegeven dat deze ronde een Autorisatie ronde betreft, zal het "Laatste goedkeuring"-veld bij de document eigenschappen worden gevuld.

Hoi @AnnetteG,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken dit verder met je op.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring