Beantwoord

Deadline voor schrijvers om de conceptversie in te leveren

  • 1 March 2019
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

Badge
In onze organisatie is vastgelegd dat de schrijversfase een doorlooptijd heeft van 6 weken.
Na het aanmaken van een nieuw documentsjabloon, nodig je via de knop "Schrijver(s) uitnodigen" schrijvers uit om een conceptversie van het document te schrijven. Hier kan je ook een deadline opgeven voor schrijvers om de conceptversie in te leveren.
Iemand een idee hoe je dit veld verplicht kan maken?

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 5 June 2023, 15:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +6

 

Dan zou ik graag de mogelijkheid willen hebben om (heel ouderwets) de documenten te exporteren via Excel veld handmatig te vullen en terug te importeren. Dit kan nu niet omdat het exportbestand niet te openen is. Kortom ik wil heel graag een oplossing voor dit probleem.

Met groet, 

Anja

Hoi @Anja Versteegden,

Binnen Zenya kun je dit niet zelf aanpassen. Wellicht dat we dit via een aanvullende service voor jullie kunnen doen, je kunt hiervoor via Mijn Infoland een serviceverzoek indienen.

Reputatie 7
Hoi @gedhaes ,

Het is niet mogelijk om dit verplicht te maken.
Badge
Dag @Hiewwaiy, bedankt voor je feedback.
Wat handig zou kunnen zijn is in onderstaand opmerkingenscherm de functie Documentbeheerder toe te voegen bij "Aan".
Op die manier kan ook een opmerking gericht worden aan de documentbeheerder, bv. als een document inhoudelijk goed is, en dus goedgekeurd wordt door de beoordelaar, maar er nog een schrijffout inzit, kan de boodschap tot correctie van de schrijffout aan de documentbeheerder gegeven worden.

Bij opmerkingen wordt met 'schrijvers' iedereen bedoeld die aan het document kan schrijven. Dat is ook de documentbeheerder. Dit type opmerking (met de gele rand) kun je dus ook gebruiken voor opmerkingen voor de documentbeheerder.
Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen,

 

Is het inmiddels al mogelijk om een deadline voor schrijvers te verplichten?

Hallo @Anja Versteegden 

 

Het is nog altijd niet mogelijk om de deadline voor schrijvers te verplichten.

Ik vind daar ook geen bestaand idee over. Zou jij daar een nieuw idee voor toe willen voegen, dat het mogelijk wordt om de deadline te verplichten?

Reputatie 3
Badge +6

Nog een aanvullende vraag hierover, is het mogelijk om de deadline voor schrijvers te vullen voor alle documenten waarbij deze datum niet gevuld is.

Heb een selectie gemaakt en zou graag dmv eigenschappen wijzigen deze datum willen vullen. Volgens mij kan dit nu (nog) niet. Zijn er andere mogelijkheden op dit moment om dit te realiseren?

Met groet,

Anja

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Anja Versteegden,
 

Die is er jammer genoeg niet.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring