Vraag

Document beoordelen via taken - scherm springt terug naar totaal overzicht i.p.v. de selectie?

  • 18 May 2021
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Badge +1

Hallo

Als ik naar mijn takenscherm ga dan kom ik automatisch in het scherm Mijn taken. Vervolgens maak ik de keuze voor Documenten beoordelen. Dan krijg ik de selectie met de documenten die ik moet beoordelen. Alleen springt het scherm steeds terug naar het totale overzicht ipv naar de selectie.

Toen ik hetzelfde deed met Documenten controleren gebeurde dat niet. Toen keerde ik wel terug in de selectie

Is dit een bug in het systeem?

Het zou erg fijn zijn als je nadat je een document hebt beoordeeld weer zou terugkeren in het geselecteerde overzicht

 


5 reacties

We hebben dit verder onderzocht, vermoedelijk is dit een bug.

Reputatie 2
Badge +6

Hopelijk wordt deze bug snel opgelost.

 

Een ander probleem waar wij tegen aan lopen is het volgende:

Wanneer je documenten te beoordelen krijgt wil je de documenten waarbij je als eerste de taak toebedeeld krijgt ook als eerste beoordelen. 

wanneer je echter veel documenten te beoordelen krijgt moet je elke keer naar beneden scrollen om de oudste als eerste te beoordelen. Dit wekt best wel irritatie op. Je kan wel filteren op de deadline. Echter wanneer je dit instelt schiet dit ook weg en moet je het weer opnieuw instellen. het zou mooi zijn als dit ook vast blijft staan. Echter als de deadline verlopen is ben je eigenlijk al te laat. het zou mooi zijn als het ook mogelijk is om op datum te selecteren en dan dat je de oudste datum ook bovenaan kan zetten. Dan natuurlijk ook dusdanig dat deze instelling onthouden wordt en dat je dat niet elke keer opnieuw moet instellen. Als je een 90 documenten regelmatig te beoordelen hebt zijn de mogelijkheden naar mijn idee niet helemaal voldoende.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Jenny Het is inderdaad niet mogelijk om de oudste taken boven aan te zetten. Dat aspect is geen onderdeel van de genoemde bug.
Mag ik je daarom uitnodigen om je suggestie tot een omgekeerde sortering (van oud naar nieuw) in een apart topic te registreren?

Na beoordeling terugkeren naar het gefilterde takenscherm betreft bug https://mijn.infoland.nl/bugs/?bug=63363

Reputatie 2
Badge +6

Hoi @Jenny Het is inderdaad niet mogelijk om de oudste taken boven aan te zetten. Dat aspect is geen onderdeel van de genoemde bug.
Mag ik je daarom uitnodigen om je suggestie tot een omgekeerde sortering (van oud naar nieuw) in een apart topic te registreren?

Topic is gestart.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring