Beantwoord

Document controleren: aanpassen door documentbeheerder

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Badge

Als documentbeheerder krijg ik in mijn takenoverzicht een signaal dat ik een document moet controleren. Als ik vanuit daar naar het document ga en dan op ‘Document controleren’ klik, en vervolgens klik op de optie 'Het document moet worden aangepast door de documentbeheerders', dan verdwijnt vervolgens het document uit beeld en ben ik weer in mijn takenoverzicht. Er verschijnt vervolgens geen nieuwe taak voor mij als documentbeheerder om het document ook daadwerkelijk aan te passen, waardoor het makkelijk vergeten wordt. Dit is anders wanneer ik in het document eerst op ‘Bewerken' klik en dan op ‘Controleren document’. Dan krijg ik wél een melding in mail en takenoverzicht dat ik het document moet schrijven. 


Wat is het idee achter deze workflow? Ik vind het op deze manier verwarrend, maar misschien gebruik ik het verkeerd.

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 13 September 2022, 09:20

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @M. Cuijten,

We hebben dit van meerdere gebruikers gehoord en hebben daarom in versie 6.3 van Zenya een aanpassing gedaan. Wanneer je bij het controleren aangeeft dat het document moet worden aangepast door de documentbeheerders worden deze documentbeheerders uitgenodigd als schrijver. Ze krijgen dan een taak voor het schrijven van het document.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring