Beantwoord

Document eigenaar tonen bij de details van het document


Badge +1

In een document lijst bij de “i” wel de Document Eigenaar vernoemd, maar wanneer een gebruiker het document voor zich heeft wordt dit bij "Details” niet vermeld. 
Dit is wel een belangrijk aspect. Kan ik de velden bij “Details” zelf aanpassen zodat dit WEL vermeld wordt?  

Zo niet, kan dan door Infoland georganiseerd worden dat dit veld erbij komt in "Details" ? 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 16 March 2023, 13:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Dorien van den Helm 

Hallo Dorien, kijk eens naar dit topic van Inge. 

De knop Details was voorheen vervat in de knop “Meer” maar is dezelfde werkwijze.

 

 Mogelijks helpt dit je verder.

Badge +1

Beste Els, 

Dank voor je reactie, Ik heb het gelezen en pad gevolgd, maar nee, dat helpt me niet. 


 

Hoi Dorien,

Je dient bij de Velden op de map waarin het document zit aan te geven dat je het veld wilt ‘tonen op web'. Lukt het dan als je dat zo instelt?

 

Zie ook:

 

Badge +1

Nee, want staat al zo ...

Badge +1

Zie bijlages , m.b.t. wat ik wel en niet zie + veld instellingen. 

Met dank voor het meedenken iedereen. 

Hoi Dorien,

Dat lijkt niet goed te werken dan, ik zet je vraag door naar onze servicedesk zodat zij het verder uit kunnen gaan zoeken.

Hoi Dorien,

Het blijkt een bug te zijn dat het veld ‘Eigenaar’ niet wordt getoond bij Details voor documenten van een ander type dan Proces of TVB Matrix.
Deze bug is bij ons bekend onder nummer 64179.

Badge +1

Beste Inge, 

Is er al zicht op wanneer deze Bug wordt opgelost? 

Op https://my.infoland.eu/ kun je de status van de bug volgen.

Badge +1

hmmm. deze bug dateert blijkbaar al van nov 2021… 

Ik hoop dat hier toch snel een oplossing voor wordt gevonden dan…

 

Reputatie 5
Badge +5

@Dorien van den Helm 

Je kunt via de details van bug 64179 aangeven dat jouw organisatie belang heeft bij de oplossing van de bug via de knop "+ Melden”.
Op die manier weten wij hoeveel klanten last hebben van deze bug én krijg jij bericht wanneer de bug is opgelost.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring