Goedendag,
We hebben een document dat regelmatig moet worden bijgewerkt. Dit document is opgesteld door het ziekenhuis waar wij mee samenwerken. Dit ziekenhuis maakt ook gebruik van iProva/Zenya.
Situatie/werkwijze nu: document downloaden, mailen naar ziekenhuis, na ontvangst bijgewerkte versie weer uploaden en publiceren in ons portaal.
Vraag 1: wat zijn de mogelijkheden om het document te laten bewerken door een externe medewerker van het ziekenhuis?
Vraag 2: welke uitwisselingsmogelijkheden zijn er tussen twee organisatie die beide Zenya gebruiken?
Voor mezelf had ik de volgende opties in gedachten:
- Extern gebruikersbeheer? Maar hierover kan ik geen informatie vinden?
- Delen van het document via Webshare, maar bewerking is niet mogelijk!
- Fictieve gebruiker aanmaken en (schrijvers)rechten geven om specifieke documenten te beheren. Dus uitwisseling gebruikersnaam en wachtwoord met externe gebruiker, die dan toegang heeft tot onze iProva
Bij optie 3: onze iProva applicatie draait binnen onze Citrix-omgeving. Ik neem aan dat externe toegang dan niet gaat werken? Wellicht in een Saas omgeving wel? Dit kan ik ook navragen bij onze ICT.
Graag hoor ik wie (andere) mogelijkheden ziet tot uitwisseling/beheer tussen organisatie die beide Zenya gebruiken.
Alvast dank voor de reacties!
M.vr.gr
Klaas Pompstra