Vraag

Documentbeheerder vervangen in meerdere documenten

  • 8 November 2021
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoe kan ik in één keer een eigenschap van een groot aantal documenten wijzigen?

Bv. een medewerker gaat uit dienst en ik wil alle documenten waarin deze als document beheerder staat vermeld aanpassen door een andere medewerker toe te voegen.

Ik kan een overzicht maken van de bewuste documenten, deze selecteren en dan een eigenschap aanpassen (vb. betrokken personen wijzigen), maar dat werkt dan steeds maar voor het bovenste document….

 

Hoe kan ik een documentbeheerder vervangen door een andere gebruiker? | Infoland Community werkt dus niet bij mij.

 

Ondertussen al gevonden: gaat via verantwoordelijkheden overnemen…

https://webshare.iprova.nl/qvrxmqxg473qoxdq/DocumentResource/8433f2a3-e94d-404a-8169-bad9dae7d00f/document.html

 


5 reacties

Beste @Johan Dik 

Fijn om te lezen dat je het antwoord toch nog gevonden hebt.

 

Danke für den Link.

Badge +1

Helaas staan alle overgedragen rechten na 1 dag weer bij de “oude” documentbeheerder, die vervolgens (weer) niet aan het werk kan. En ik krijg elke week per document een mail dat er een “ongeldige” documentbeheerder is gesignaleerd.

Hoe kan ik zorgen dat dit goed blijft staan?

Hallo @Mirette Verhoef ,

 

Als je via “verantwoordelijkheden overnemen” de documentbeheerder rechten overhevelt naar een andere gebruiker, dan zou die wijziging de dag erna niet teruggedraaid mogen zijn. Je kunt hiervoor een ticket indienen bij de Infoland Servicedesk (servicedesk@infoland.nl)

Badge +1

Dank, dat heb ik gedaan. Intussen kreeg ik nog een ingeving: ik kan bepaalde gebruikersgroepen (deze worden met groen icoontje weergegeven in de lijst) niet bewerken. Eén daarvan bevat documentbeheerders. Deze lijkt te worden gesynchroniseerd met de AD d.m.v. i-Sync. Ik heb door systeembeheer de leden van deze AD-groep laten aanpassen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring