Vraag

Documenten: aangeven dat er een nieuwe versie in de maak is

  • 5 March 2021
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste

 

Eén van onze documentbeheerders heeft de wens geuit dat het handig zou zijn als de medewerkers bij een gepubliceerd document kunnen zien dat er een conceptversie in de maak is (bv. kleine vermelding bovenaan).

Ik heb geen weet dat deze optie nu al bestaat?

 

Ik heb wel andere vragen gevonden die gaan over het ontvangen van een notificatie als er een nieuwe versie is van een favoriet document. Waar is de uitleg terug te vinden hoe we dit kunnen instellen (of is dit automatisch)?

 

Alvast hartelijk bedankt!


4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Volgens mij kun je notificaties voor nieuwe versies instellen bij abonnementen. 

Abonnementen kun je als functioneel beheerder standaard instellen bij applicatiebeheer, of als gebruiker rechtsboven via je naam -abonnementen.

 

 

Goedemorgen @Sofie Cautaers ,

 

Eindgebruikers zien enkel de laatste gepubliceerde versie en zien niet wat er ‘achter de schermen’ gebeurt. De optie die @Emile Korver aandraagt is bedoeld voor de documentbeheerder die een notificatie ontvangt in zijn mail of takenlijst als een andere beheerder een nieuwe conceptversie aanmaakt van een document waar hij ook beheerder van is.
Andere notificaties gaan ook naar de beheerder en nooit naar eindgebruikers.

Is het niet zo dat wanneer je eindgebruikers bepaalde info geeft zij juist (verouderde) documenten niet meer gaan gebruiken? Mij lijkt het raadzaam hen enkel het laatst gepubliceerde document te tonen omdat dat immers de variant is die nu geldig is.

Reputatie 3
Badge +6

Goedemiddag,

 

Tijdens een interne audit is de vraag bij ons ook naar voren gekomen;

 zichtbaar te maken dat een protocol op dat moment geactualiseerd wordt waardoor er mogelijk verouderde informatie zichtbaar is. Voor zover ik weet, zien gebruikers alleen de meest recent gepubliceerde versie en niet dat er aan gewerkt wordt.

Heb je eerdere beantwoording gelezen maar wil hem toch nog eens onder de aandacht brengen, mogelijk zijn de inzichten en mogelijkheden inmiddels veranderd. 

Hoi,

Ik wil jullie ook even wijzigen op dit idee:
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring