Beantwoord

Documenten in bulk autoriseren?

  • 12 April 2022
  • 5 reacties
  • 47 Bekeken

Badge

We hebben een groot aantal documenten die goedgekeurd zijn door de eigenaar buiten Zenya documenten. Kunnen deze documenten in bulk geautoriseerd worden in Zenya? Zo ja, op welke manier?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 12 April 2022, 12:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je hebt de optie publicatie forceren maar dit kan alleen iemand doen met de juiste rechten. 

Echter als je kiest voor publicatie forceren dan staan er geen namen bij de boordelaars.

Dus als je rapportage draait van die documenten en kiest voor veld laatst beoordeeld/beoordeeld door (dan staan er geen namen).

Badge

Je hebt de optie publicatie forceren maar dit kan alleen iemand doen met de juiste rechten. 

Echter als je kiest voor publicatie forceren dan staan er geen namen bij de boordelaars.

Dus als je rapportage draait van die documenten en kiest voor veld laatst beoordeeld/beoordeeld door (dan staan er geen namen).

Bedankt voor jouw reactie. Dit was mij bekend. Ik ben op zoek naar een optie waarbij wel de naam van de autorisator getoond wordt.

Reputatie 5
Badge +6

Volgens mij is die er niet.  En anders moet je de velden aanpassen in een database. 

Misschien een support ticket inschieten?

@José Thijssen Wanneer de autorisator voor alle documenten dezelfde gebruiker is, kun je deze achteraf nog instellen door de documenten te selecteren in de lijst en dan te kiezen voor ‘Eigenschappen wijzigen'. Je kunt vervolgens het veld ‘autorisator’ kiezen en dit veld instellen bij deze documenten.

Badge

@José Thijssen Wanneer de autorisator voor alle documenten dezelfde gebruiker is, kun je deze achteraf nog instellen door de documenten te selecteren in de lijst en dan te kiezen voor ‘Eigenschappen wijzigen'. Je kunt vervolgens het veld ‘autorisator’ kiezen en dit veld instellen bij deze documenten.

Inge bedankt voor jouw reactie!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring