We werken met meerdere document beheeders op de verschillende documenten.
Om een goede werkverdeling te maken en kort te sluiten wie wat oppakt houden we hiervoor een excel-lijst bij.
We typen nu handmatig documenten over in dit bestand, omdat het niet mogelijk is binnen iProva.
Met hulp van een filter worden de documenten getoond, in het voorbeeld de verlopen documenten tijdens een beoordelings-ronde. Uiteraard willen we de betreffende medewerker informeren; dit gaat niet via het systeem (zie eerdere topic) en doen we dit dus per mail.
Nu willen we de kolominstellingen of documentnamen exporteren naar een excel.
Helaas zien we geen optie binnen iProva. Alleen de optie bij "meer” op document in uitwisselformaat te exporteren.
Zie afbeelding hieronder (in dit geval betreffen het maar 7 documenten)
Maar op andere filters betreffen het vaak veel meer documenten)
Is dit te realiseren en wenselijk voor ook andere organisaties?!
Alvast bedankt voor jullie reactie, hopelijk sluiten ook andere organisaties hierbij aan, graag in dit topic aangeven.
Met vriendelijke groet,
Marcel Smidt
Functioneel applicatiebeheerder
RAV Brabant MWN