Skip to main content

We werken met meerdere document beheeders op de verschillende documenten.
Om een goede werkverdeling te maken en kort te sluiten wie wat oppakt houden we hiervoor een excel-lijst bij.

We typen nu handmatig documenten over in dit bestand, omdat het niet mogelijk is binnen iProva.

Met hulp van een filter worden de documenten getoond, in het voorbeeld de verlopen documenten tijdens een beoordelings-ronde. Uiteraard willen we de betreffende medewerker informeren; dit gaat niet via het systeem (zie eerdere topic) en doen we dit dus per mail.

Nu willen we de kolominstellingen of documentnamen exporteren naar een excel.
Helaas zien we geen optie binnen iProva. Alleen de optie bij "meer” op document in uitwisselformaat te exporteren.

Zie afbeelding hieronder (in dit geval betreffen het maar 7 documenten)
Maar op andere filters betreffen het vaak veel meer documenten)



Is dit te realiseren en wenselijk voor ook andere organisaties?!

Alvast bedankt voor jullie reactie, hopelijk sluiten ook andere organisaties hierbij aan, graag in dit topic aangeven.

 

Met vriendelijke groet,
Marcel Smidt
Functioneel applicatiebeheerder
RAV Brabant MWN

 

 

Hoi Marcel,

Als je de zoekvraag hebt opgeslagen, kun je deze gebruiken in het rapport ‘Lijst van documenten'. 

In de stap waarin je de filters instelt, kun je een zoekvraag importeren:

 

Als je het rapport dan maakt, kun je het ook  exporteren naar Excel.


Bedankt voor de snelle reactie en uitleg.
Dit is wat we bedoelen, hier kunnen we zeker wat (meer) mee!

Exporteren naar Excel is helaas geen optie waar je uit kunt kiezen (ook niet binnen word), maar we vogelen wel wat.

We zijn er goed meegeholpen, nogmaals bedankt!
 


De optie om te exporteren naar Excel vind je bij het bekijken van het rapport:

 

 


Helaas zie ik (binnen onze omgeving) deze optie niet, wanneer we een keuze maken met het gebruik van de zoekvraag.

Zie bijgaande afbeelding.
Komt dat omdat dit een “extra” filter betreft of is dit een instelling binnen onze omgeving?!

 


Welk rapporttype heb je gebruikt? In mijn voorbeeld is dat type ‘lijst van documenten'.


Ik had “lijst van opmerkingen per document gekozen” maar nu met de aanpassing naar lijst van documenten" komt de optie om het rapport te exporteren naar excel ook.

We zijn goed geholpen, bedankt voor uw tijd moeite en inspanning!


Reageer