Skip to main content

Sinds kort maken wij gebruik van Office Online. Zodra documenten zijn bewerkt en afgesloten, blijft de melding staan dat documenten zijn vergrendeld. De documenten moeten via applicatiebeheer worden ontgrendeld. 

Is er een manier waarop dit niet hoeft? Voor mijn gevoel werk ik vrij omslachtig. 

 

Groet Lena

Hi Lena,

Zodra je een Office document bewerkt via Office online, dan worden de wijzigingen automatisch opgeslagen, sluit je het tabblad af, wordt het document automatisch verwerkt in Zenya en ook vrijgegeven.
Als dit niet gebeurd bij jullie zouden we dat verder moeten onderzoeken op de servicedesk.
Is dit bij een specifiek document of documenttype?

Ik wacht je reactie af.


Klopt, de gele balk bij het document verdwijnt zodra het tabblad is afgesloten. Echter ontvang ik meldingen dat het document is vergrendeld en blijft deze enkele dagen tussen het overzicht staan bij vergrendelde documenten. Wij maken op dit moment alleen gebruik van Word documenten. 

Mijn collega documentbeheerder heeft hetzelfde probleem. 


Hallo @LenaGrevinga,

Ik heb je vraag doorgezet naar de servicedesk, de bevindingen uit dit ticket zullen we achteraf als opmerking hier plaatsen. 


Hiervoor werd bug 68108 geregistreerd. Je kunt de actuele status van deze bug volgen via deze link: 68108. Via de Infoland support website - https://mijn.infoland.nl - vind je meer informatie over het releasebeleid van Infoland.
 
 


Reageer