Beantwoord

Documentinfo in takenlijst personaliseren

  • 23 November 2022
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Een beoordelaar die binnen ons ziekenhuis veel documenten binnen eenzelfde thema moet beoordelen, vroeg of het mogelijk was om meer documentinfo weer te geven bij de documenten in zijn takenlijst.

Nu ziet hij enkel de titel van het document, maar er zijn bvb. een procedure, een werkinstructie en patiënteneducatie rond hetzelfde thema. De info over soort document zit bij ons in de metadata, waardoor de beoordelaar drie heel gelijkaardige documenten in zijn takenlijst ziet staan, maar niet meteen kan uitmaken over welk document dit gaat.

Is er een mogelijkheid om metadata (bvb. referentienummer en documentsoort) te laten verschijnen in een takenlijst?

Alvast bedankt voor jullie feedback!

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 23 November 2022, 17:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Dag @Chaim Leunissen,

Helemaal duidelijk, bedankt voor je antwoord!

Reputatie 5
Badge +5

De functioneel beheerder kan meer details toevoegen aan het achterliggende sjabloon, zie Wijzigen en beheren van systeemsjablonen voor taakomschrijvingen en e-mailberichten (met abonnement) | Infoland Community

In dit specifieke geval gaat het systeem sjabloon "Beoordelen document”.

Let er op dat je hier zowel de 'format’ van het mail bericht als van de taakomschrijving kunt wijzigen!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring