Beantwoord

Documenttype en standaard inhoud

  • 11 July 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Badge +1

Begin dit jaar zijn we overgegaan van SharePoint naar Zenya. Binnen de gemigreerde documenten hebben we o.a. Taakkaarten in Wordformat staan. In die documenten staan veel hyperlinks naar andere taakkaarten. We willen zoveel mogelijk documenten naar html overzetten. Ik heb een documenttype gemaakt met daarin een standaard inhoud (2 tabellen en wat kopjes) en bepaalde opmaak. Als er een nieuw document wordt gemaakt o.b.v. dit documenttype gaat het goed, wordt de standaard inhoud meegenomen.

Echter als ik een document wijzig naar dit documenttype, dan verdwijnt de standaard inhoud en staat de data niet in het gewenste format. En nieuw document maken en dan de data kopiëren is niet gewenst, omdat het nieuwe document een andere url heeft en de linkjes dus niet meer werken die in andere docs. staan.

Iemand een idee?

 

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 13 July 2023, 17:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Marco Schoonackers 

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

Dit is verwacht gedrag: de standaard inhoud van een HTML document wordt alleen gebruikt voor volledig nieuwe documenten, niet voor bestaande documenten, zie 

 

Reputatie 3
Badge +6

 @Chaim Leunissen ik heb een tabel in mijn standaard inhoud staan, hoe kan ik deze op een zo makkelijk mogelijke manier in concept documenten krijgen. Wij hebben nl een documenttype aangepast en indien er nu een nieuwe versie van het document gemaakt wordt komt inderdaad alleen de titel mee maar niet de standaard inhoud, aangezien het een tabel aanpassing betreft dient deze wel in de nieuwe versies van bestaande documenten getoond te worden.

Hoor het graag,

Met groet,

Anja

 

 @Chaim Leunissen ik heb een tabel in mijn standaard inhoud staan, hoe kan ik deze op een zo makkelijk mogelijke manier in concept documenten krijgen. Wij hebben nl een documenttype aangepast en indien er nu een nieuwe versie van het document gemaakt wordt komt inderdaad alleen de titel mee maar niet de standaard inhoud, aangezien het een tabel aanpassing betreft dient deze wel in de nieuwe versies van bestaande documenten getoond te worden.

Hoor het graag,

Met groet,

Anja

 

Hoi Anja,

Helaas is er nu geen andere oplossing dan de tabel handmatig in de nieuwe versie toe te voegen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring