Vraag

Doorklikken naar documenten vanuit rapport 'Lijst van documenten'

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik zou graag in het managementrapport Lijst documenten de mogelijkheid hebben om met een link door te klikken naar de documenten in de lijst. Bijvoorbeeld als hyperlink op de titel. Is dit mogelijk en zo ja, hoe dan?

PS Bij ons vorige systeem (SharePoint) was ik dit gewend.


3 reacties

Beste @Charissa6889

Zoals mijn collega Hiewwaiy reeds aangaf is het vanuit een rapport of management diagram niet mogelijk om een document te openen.
Je zou hiervoor een nieuw idee kunnen toevoegen onder https://community.infoland.nl/ideas

Reputatie 1
Badge +3

N.a.v. bovenstaande vraag zie ik inmiddels geen herziende vraag waarop wellicht wel actie is voort gekomen. Daarom dus hier mijn vraag in de reactie.

Graag zou ik ook een rapport willen kunnen opstellen, waarmee ik verantwoordelijken in het ziekenhuis kan opvolgen om actie te ondernemen. Bijvoorbeeld teamhoofden die hun teams of protocollen commissies kunnen aansturen vanuit deze lijst.

Door een mogelijkheid te creëren waarbij ze gelijk vanuit de naam naar het document kunnen, scheelt kopiëren en plakken. Vaak willen deze teamhoofden even het document snel kunnen inzien, om inhoudelijk te bekijken wie dit soort documenten qua inhoud het beste kan schrijven of beoordelen. Wij wensen van deze teamhoofden geen documentbeheerders te maken, vandaar deze vraag. 

Reputatie 7

Hoi Femke, 

Dank voor je vraag. Wat je wilt is helaas niet mogelijk. 

Zou je kunnen toelichten waarom je dit zou willen? Welk probleem lost dit op? 


Overigens kun je wel vanuit de lijst van documenten doorklikken naar de documenten. Hierbij kun je ook filters gebruiken zoals bij het rapport. En je kunt een specifieke 'zoekvraag' met filterregels bewaren zodat je die later opnieuw kunt gebruiken.

Bekijk ook deze training 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring