Skip to main content
Beantwoord

Exporteren resultaten uit een zoekvraag naar Excel

  • 27 May 2024
  • 6 reacties
  • 24 Bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag resultaten uit een zoekvraag exporteren naar Excel. Nu heb ik in een ander topic gezien hoe dit moet maar ik blijk de rechten niet te hebben om een nieuw rapport toe te voegen: 

 

Is dit iets wat binnen onze organisatie zo ingesteld kan zijn of kan ik de juiste rechten instellen? Ik ben applicatiebeheerder maar nog niet heel lang, vandaar dat ik soms zoekende ben. 

 

Groet,

Mascha 

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@maschabotter 

Rapportage: Rechtermuisknop op een rapportmap (iDocument rapporten) en kijken welk rechten zijn ingesteld. En anders heeft een andere account (bv administrator account) de rechten ingesteld en diegene moet het dan aanpassen.

 

Badge

@Khar-Cheong Dankjewel voor jouw reactie! Ik zie daar dus helemaal niets en alles bovenin is ook uitgegrijsd. ik zal eens kijken of ik dan nog meer rechten moet krijgen. Volgens mij heb ik al de meeste rechten van iedereen🤔. 

Hallo @maschabotter 

Bij de module rapportage worden rechten op rapportmappen en rapporten ingesteld.
Een rapportmap beheerder kan deze rechten beheren.

Als je als administrator inlogt of een gebruiker benadert die nu deze rechten al heeft dan kan deze gebruiker jou de nodige rechten toekennen.

 

Reputatie 5
Badge +6

@maschabotter 

Degene die de mappen/hoofdmap heeft aangemaakt kan collegas uitsluiten. 

ik heb me zojuist ook verwijderd en alles wordt ook grijs. Je zou dan een andere collega die de rechten wel heeft moeten vragen om jouw toe te voegen en anders inloggen met administrator account (als je die kent/hebt).

Badge

@Cindy Segers Ok, dankjewel! Ik ga weer even verder op zoek binnen onze organisatie.

 

Badge

@Khar-Cheong Dankjewel ook voor de hulp hier kan ik weer mee verder!

 

Reageer