Beantwoord

Externe schrijvers uitnodigen?

  • 25 May 2021
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Soms willen we als organisatie een conceptdocument laten toetsen door / voorleggen aan een extern adviesorgaan. Ideaal zou zijn als we deze personen zouden kunnen uitnodigen als schrijver bij een document. Bij het selecteren van een schrijver, heb ik echter enkel de keuze uit de eigen (interne) gebruikerspool. 

Is het mogelijk om externe schrijvers uit te nodigen? 

 

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 25 May 2021, 13:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5

Een schrijver heeft best serieuze rechten in het systeem, dus je moet wat terughoudend zijn in wie je schrijver maakt. Maar als je het externe adviesorgaan een account geeft, kun je ze via dat account uiteraard ook als schrijver uitnodigen. Let wel goed op de licentie-instellingen als er ook een e-mailadres aan het account gekoppeld is.

Reputatie 1
Badge +6

Wij hebben een groep externe users die een account hebben met hun eigen mailadres. Wat moet ik doen (toekennen rechten ?) zodat één van die externe users uitgenodigd kan worden om een document te schrijven ? 

Hoi @RKZ, je kunt elke gebruiker uitnodigen als schrijver. Wanneer iemand is uitgenodigd krijgt hij de rechten van een schrijver. Deze rechten blijven behouden tot de conceptversie door de schrijver wordt ingeleverd of totdat de uitnodiging voor het schrijven wordt ingetrokken.

Reputatie 1
Badge +6

Dank, ik dacht dat het ingewikkelder was, maar zie nu dat de users gewoon keurig tussen de ‘gebruikers’ staan i.p.v. externe users. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring