Vraag
Functies / eigenaar opschonen
Er blijken enorm veel functies in ons systeem te staan die binnen de processen gekozen kunnen worden. Ik wil dat opschonen.
Ik zou graag een overzicht willen maken van alle functies, zodat ik kan navragen wat men nog nodig heeft en wat er evt. weg kan.
Een rapportage van de processen waar deze functies worden gebruikt heb ik gevonden. Dat betreft het veld Eigenaar.
Een vervolgvraag: wat gebeurt er met een proces als ik de eigenaar verwijder. Ik heb in de testomgeving functies verwijderd die bij een document horen, maar ik kreeg geen melding dat de functie in gebruik is.
Krijgt de documentbeheerder daar een melding van oid?
Ik zou graag een overzicht willen maken van alle functies, zodat ik kan navragen wat men nog nodig heeft en wat er evt. weg kan.
Een rapportage van de processen waar deze functies worden gebruikt heb ik gevonden. Dat betreft het veld Eigenaar.
Een vervolgvraag: wat gebeurt er met een proces als ik de eigenaar verwijder. Ik heb in de testomgeving functies verwijderd die bij een document horen, maar ik kreeg geen melding dat de functie in gebruik is.
Krijgt de documentbeheerder daar een melding van oid?
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.