Skip to main content
Antwoord

Gebruik van chatbots - AI

  • April 10, 2025
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Karen Reynders
Forum|alt.badge.img+2

Volgende vraag kreeg ik van onze IT-afdeling: Kan er voor een chatbot toegang voorzien worden tot de informatie in het Zenya documentbeheersysteem?

Antwoord op het topic Erik F

Hi Karen,

Jullie chat bot kan dan gebruik maken van de API.

API-informatie:

4 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • April 14, 2025

Hoi Karen,

Kun je je vraag nog wat verduidelijken? Wat verwachten jullie van de chatbot? Zoiets als onze AI support assistent?


Karen Reynders
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Ervaren Avonturier
  • April 14, 2025

Dag Inge, de bedoeling is dat een chatbot kan ingezet worden binnen onze organisatie, waarbij een werknemer een vraag kan stellen en de chatbot alle informatie verzamelt over het gevraagde onderwerp. Dit kan dan informatie zijn die op onze intranet site staat, maar ook informatie die in Zenya beschikbaar is.

Dus de AI support assistent is hiervoor niet voldoende.

Het is de bedoeling dat de chatbot niet enkel binnen de Zenya omgeving werkt.


Forum|alt.badge.img+4
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Hi Karen,

Jullie chat bot kan dan gebruik maken van de API.

API-informatie:


Karen Reynders
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Ervaren Avonturier
  • April 22, 2025

Nuttige informatie! Dank u!