Volgende vraag kreeg ik van onze IT-afdeling: Kan er voor een chatbot toegang voorzien worden tot de informatie in het Zenya documentbeheersysteem?
Hoi Karen,
Kun je je vraag nog wat verduidelijken? Wat verwachten jullie van de chatbot? Zoiets als onze AI support assistent?
Dag Inge, de bedoeling is dat een chatbot kan ingezet worden binnen onze organisatie, waarbij een werknemer een vraag kan stellen en de chatbot alle informatie verzamelt over het gevraagde onderwerp. Dit kan dan informatie zijn die op onze intranet site staat, maar ook informatie die in Zenya beschikbaar is.
Dus de AI support assistent is hiervoor niet voldoende.
Het is de bedoeling dat de chatbot niet enkel binnen de Zenya omgeving werkt.
Hi Karen,
Jullie chat bot kan dan gebruik maken van de API.
API-informatie:
- Communityartikel De Zenya API gebruiken
- API pagina Zenya API | Zenya for developers
- De Gitbug pagina GitHub - Infoland/iProva-REST-API-examples: This repository contains examples how the iProva REST API can be used
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.