Vraag

Gebruikers opmerking als beheerder maken

  • 12 April 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Is het mogelijk om vanaf de beheerders omgeving een gebruikers opmerking te maken op een document?
ik bemerk dat als je als beheerder punten wilt meegeven aan de schrijver dit 'opmerkingen aan schrijver'  ( gele omranding) worden echter zijn deze niet te monitoren middels status nieuw, geaccepteerd, afgewezen of verwerkt.
Het zou prettig zijn als dit mogelijk is omdat opmerkingen aan schrijvers soms echt verwerkt moeten worden en soms enkel instructies bevatten. Voor de opmerkingen die je als beheerder geeft die wel echt verwerkt dienen te worden zou het dus fijn zijn als dit een zelfde soort opmerking is als de gebruikersopmerkingen zonder dat je daarvoor als gebruiker het document moet benaderen en dan je opmerking maken.

Hoop dat hier mogelijkheden voor zijn.

BVD


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Vanuit de tab ‘Weergave’ kun je op ‘Voorbeeldweergave’ klikken en kun je snel een opmerking toevoegen zoals de eindgebruiker dit doet.

Badge +1

Deze optie, om via de Voorbeeldweergave snel een gebruikersopmerking toe te kunnen voegen is helaas uitgeschakeld. Ook ik vond dit een prettige manier om vlot door te kunnen klikken.

 

 

Deze optie, om via de Voorbeeldweergave snel een gebruikersopmerking toe te kunnen voegen is helaas uitgeschakeld. Ook ik vond dit een prettige manier om vlot door te kunnen klikken.

 

Je kunt als beheerder opmerkingen of notities toevoegen aan de beheerkant op het tabblad waarop het document wordt weergegeven.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring