Beantwoord

Gebruikersnaam niet zichtbaar bij "hyperlinks bekijken" bij document wanneer document als favoriet is toegevoegd

  • 12 December 2023
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Bij een document kunnen we aan de beheerderskant via het tabblad weergave → hyperlinks bekijken. Hierin staan de inkomende en uitkomende hyperlinks én indien een gebruiker een document als favoriet heeft. 

Ik meende dat er voorheen de naam van de gebruiker stond, oftewel in de kolom bron/doel: bron: favoriet van gebruiker ‘Piet Janssen’.  Nu staat er namelijk bron: favoriet van gebruiker ‘_’

Mijn vraag:

  • Zou hier inderdaad de naam van de gebruiker moeten staan?
  • En zo ja; heb ik daar dan bepaalde rechten voor nodig om dit in te zien, of is dit een “bug”?
Hyperlinks

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 12 December 2023, 12:11

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Thijs,

Dit probleem is bij ons bekend als bug met nummer 60161. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat jullie ook last hebben van deze bug.

Reputatie 4
Badge +4

Wij hebben dit probleem ook gemeld en we zien dat de bug al vanaf 2019 bestaat. Is er zicht op een oplossing? 

Er zijn situaties waarbij je dit als documentbeheerder wilt zien om gericht aan mensen te kunnen uitleggen waarom een document verwijderd is.

 

Reputatie 2
Badge +3

Wij hebben dit probleem ook gemeld en we zien dat de bug al vanaf 2019 bestaat. Is er zicht op een oplossing? 

Er zijn situaties waarbij je dit als documentbeheerder wilt zien om gericht aan mensen te kunnen uitleggen waarom een document verwijderd is.

 

Sinds 2019 al? Hopelijk kan dit snel opgelost worden..

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring