Beantwoord

Gedelegeerde documentcontroleur direct weergeven nadat je de controle gedelegeerd hebt


Badge +1

 

Beste community leden

 

Volgende vraag wil ik al een tijdje stellen:

 

Bij het delegeren van documenten naar andere gebruikers valt het mij op dat je niet meer meteen kunt zien naar wie je het document gedelegeerd hebt.

Sinds de view op het document veranderd is naar die van bijlage 1, zie je niet meer naar wie je het document delegeerde. Je moet via meer → bewerken → dan kom je in de view van vroeger waar je wel kunt zien naar wie je gedelegeerd hebt.

Je krijgt enkel een bevestiging onderaan de pagina (Delegeer bevestiging), daar ben je echter niet veel mee.

Bij een grote hoeveel te delegeren documenten ervaar ik dit als storend en werkvertragend om telkens deze extra kliks te moeten doen om deze info te kunnen zien.

Zou er een mogelijkheid zijn deze bevestiging in de toekomst ook zichtbaar te maken in de view van hoe het vroeger was (bijlage 2)? Of te zorgen dat Zenya je gebruikersrol (in dit geval documentbeheerder), herkent en je rechtsreeks in de oude view brengt? Dan hoeven de extra kliks ook niet te worden uitgevoerd.

 

Wat is jullie ervaring hiermee?

 

Maarten, systeemverpleegkunde az West, België

icon

Antwoord op het topic Marjolein vd Wijst 10 January 2024, 16:14

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5

@Maarten De Bruyn helaas zijn jouw bijlages voor mij niet zichtbaar. Er lijkt iets fout te zijn gegaan.

Badge +1

 

Badge +1

@Maarten De Bruyn helaas zijn jouw bijlages voor mij niet zichtbaar. Er lijkt iets fout te zijn gegaan.

Dag Job, de foto’s heb ik nog eens als reactie geplaatst.

Hoi @Maarten De Bruyn,

Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp maar wellicht ben je geholpen met het toevoegen van de kolom ‘Gedelegeerde document controleur’ aan de lijst met documenten.

Zie hiervoor ook:

 

Je kunt ook een zoekvraag maken voor documenten waarvoor de controle gedelegeerd is, je gebruikt dan de voorwaarde dat het veld ‘Gedelegeerde document controleur’ is gevuld.

 

Badge +1

Hoi @Maarten De Bruyn,

Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp maar wellicht ben je geholpen met het toevoegen van de kolom ‘Gedelegeerde document controleur’ aan de lijst met documenten.

Zie hiervoor ook:

 

Je kunt ook een zoekvraag maken voor documenten waarvoor de controle gedelegeerd is, je gebruikt dan de voorwaarde dat het veld ‘Gedelegeerde document controleur’ is gevuld.

 

Beste Inge, 

 

Bedankt voor jouw reactie.

 

Wat ik bedoel is het volgende: ik delegeer een document naar een gebruiker. Via de beheerderview zie ik dit scherm:

Hier kan ik duidelijk zien aan wie het document werd gedelegeerd.

 

Echter...

De volgende keer dat ik dat document opzoek via het beginscherm (zoals een eindgebruiker dat doet), of ik open het document via een no-reply@zenya e-mail kom ik op deze view uit (de eindgebruikerview):

 

Hier kan ik niet in een oogopslag zien dat dit document reeds werd gedelegeerd. Hiervoor dien ik via ‘Meer’ → ‘Bewerken’ aan te klikken, waarbij er opnieuw een pagina moet inladen (tijd...).

 

Snap je wat ik hiermee bedoel?

 

Mocht dit meteen zichtbaar zijn (weliswaar enkel voor mensen met beheerderrechten) dan hoeft er niet meer te worden doorgeklikt. Dit zou redelijk wat tijd uitsparen.

 

Hartelijk dank voor jullie reactie(s).

 

Maarten

Reputatie 5
Badge +6

Dag, 
Wij lopen hier ook tegen aan. Je kan bij portaal instellingen - zoekinstelling - tooltip - gedelegeerde document controleur erbij zetten maar dit wordt niet getoond terwijl er wel controle taken zijn gedelegeerd.

 

Portaal tooltip

 

Ik neem aan dat het “i-tje” de tooltip is. Je ziet hier niet “gedelegeerde document controleur”  in terug. En onder details van het document zie ik dit ook niet.
Ik heb al gekeken bij map-eigenschappen/velden (tonen op het web). Hierin kan ik ook niks vinden.

 

Ben ik ergens iets vergeten aan te vinken of is dit een bug/veld is nog niet gekoppeld?

Ik heb het gevoel dat er ook standaard al velden automatisch worden getoond, zoals samenvatting. Klopt dit?

 

Badge +1

Beste collega

 

Kan het zijn omdat je nog werkt met de ‘standaardwaarde’?

 

Wel nuttige info, ik ga hier alvast eens mee aan de slag.

Badge +1

Khar-Cheong

 

Na dit te hebben ingesteld komt dit inderdaad niet bij het informatie i’tje te staan.

 

Is dit iets die nog dient ingesteld te worden op mapniveau in de documentstructuur?

Badge +1

Beste Khar-Cheong

 

Na wat zoek- en probeerwerk krijg ik deze tooltip ook niet zichtbaar, ondanks dat deze geactiveerd staat in de instellingen van de documenten:

 

Iemand anders wat raad voor ons?

Reputatie 5
Badge +6

@Maarten De Bruyn : Ik dacht inderdaad dat ik iets vergeten was om in te stellen maar ik nergens een optie vinden. 

@Job Kramer @Inge Kuijpers : Kunnen jullie ons van een antwoord voorzien? Missen we iets?

Hoi @Khar-Cheong,

Ik ga je vraag doorzetten naar onze servicedesk, zij pakken dit verder met je op.

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Maarten De Bruyn en @Khar-Cheong,

Het is een bug dat de inhoud van het veld ‘gedelegeerde documentcontroleur’ niet getoond wordt in de tooltip van het portaal.

Het bugnummer is 67177.

Badge +1

Beste @Marjolein vd Wijst

 

Ok, bedankt voor deze informatie.

 

Heb je eventueel nog een antwoord op mijn initiële vraag, die ik 26 dagen geleden hierboven opnieuw verduidelijkte?

Of er dus een mogelijkheid is om in de eingebruikerview meteen te zien of een document al is gedelegeerd?

 

Alvast bedankt!

 

Maarten

 

 

Beste @Marjolein vd Wijst

Ok, bedankt voor deze informatie.

Heb je eventueel nog een antwoord op mijn initiële vraag, die ik 26 dagen geleden hierboven opnieuw verduidelijkte?

Of er dus een mogelijkheid is om in de eingebruikerview meteen te zien of een document al is gedelegeerd?

Alvast bedankt!

Maarten

Hoi Maarten, het is niet mogelijk om dit aan lezers te tonen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring