Skip to main content
Beantwoord

Groot aantal Office-documenten importeren naar Zenya

• August 4, 2026
  • 6 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, ik heb al even gezocht maar kan het niet zo snel vinden bij de onderwerpen hier.

Wij hebben een groot aantal (Word, Excel en pdf) documenten op onze eigen server staan die we allemaal tegelijk willen importeren in Zenya. Kan dat? Ik hoef ze dus niet (meteen) te bewerken, maar wil ze alleen ergens in een submap in Zenya hebben staan. 

Bedankt alvast voor jullie advies!

Antwoord op het topic Els Lowette

@Huisman 

Beste, dat kan perfect.
Via hamburgermenu naar “Documenten”.  Selecteer de map waaraan je de documenten wil toevoegen en kies voor “Meerdere documenten uploaden”.  

6 reacties

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7
  • Orakel
  • Antwoord
  • August 4, 2026

@Huisman 

Beste, dat kan perfect.
Via hamburgermenu naar “Documenten”.  Selecteer de map waaraan je de documenten wil toevoegen en kies voor “Meerdere documenten uploaden”.  

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • August 4, 2026

Zou het zo makkelijk zijn? Geweldig! Ik ga het proberen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • August 4, 2026

Dat gaat inderdaad goed, tot ‘Publiceren’, dan krijg ik de melding dat het verplichte veld ‘Auteurs’ leeg is. 

Moet ik dat veld per document invullen? Of kan dat ook in één keer?

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7
  • Orakel
  • August 4, 2026

@Huisman 

Goed nieuws 😉 ook documenteigenschappen kan je voor meerdere documenten tegelijk aanpassen.

Selecteer de documenten waarvan je de eigenschappen wil aanpassen en kies voor “Eigenschappen wijzigen”.  Er opent zich een wizard waar je de velden kan selecteren die je wil wijzigen zoals o.m. “Auteur”.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • August 4, 2026

Thx. Hoe zet ik vervolgens het verplicht zijn uit?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Ervaren Reiziger
  • August 4, 2026

Gevonden!